vineri, 7 aprilie 2017

Concursul ”BANI” si making of

Cu ceva timp in urma am postat cateva imagini pentru un concurs foto de amuzament. Concursul avea titlul ”Bani”, cu toate acesta nu a avut un castig material. Singurul avantaj al castigatorului era ca avea dreptul sa propuna urmatoarea tema.

I-am spus Roxanei, i-am spus si lui Danut si am inceput sa creem scenarii. Am ajuns noi la concluzia ca o poveste ar putea pleca de la expresia: ”frate, frate, dar branza e pe bani”.
Deci, cum se putea realiza? Roxana a venit cu niste idei geniale. Ea, imbracata in tarancuta. Buuun! Superb! Avea si o recuzita potrivita.

 ”Frate, frate, dar branza e pe bani”




O alta idee care ne-a venit pe parcurs a venit de la un non-sens: ”Bani pe gratis”. Ne-am gandit ca ar fi potrivita imaginea unui om de factura joasa, dar care are suficienti bani incat sa-i risipeasca inutil si in mod ostentativ.

”Bani pe gratis”


Si gataaaa....., trecem la treaba. Mai jos va prezint imagini de la making of.



















Nu va sfiiti sa lasati comentarii. Vor fi foarte apreciate.





2 comentarii:

  1. Ehe 1Q-le de cand nu ai mai postat ceva aici. Uhu, ce amintiri frumoase am din acea dupa-amiaza. Si acum zambesc cand imi amintesc cat am ras cand am facut sedinta foto. Oricum, au iesit niste imagini deosebite. Trebuie totusi sa recunosc ca expresia lui Dnk este nepretuita in fotografia cand il fardam pe Cris. Felicitari , au iesit multe fotografii interesante! Si multumesc pentru amintirile deosebite !

    RăspundețiȘtergere
  2. Intra mai des pe aici, pentru ca incet incet voi renunta la feisbuc si voi posta numai aici. Sigur ca vor mai fi si alte sedinte foto. Abia astept sa vina vara.

    RăspundețiȘtergere

Comentarii pertinente